joomlan.ru | inotur.com
АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради „Про затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів” PDF Печать E-mail

GerbUA

ЗІНЬКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

23 жовтня 2013 року                                                                                        № 246

 

Про розгляд звернення

МКП «Зіньківський комунгосп»

 

 

            Розглянувши звернення МКП «Зіньківський комунгосп», заслухавши інформацію директора МКП «Зіньківський комунгосп» Клочка Л.В., керуючись статтею 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,  виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Погодити проект рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради «Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів»  (додається).

2. Проект рішення внести до плану діяльності виконавчого комітету міської ради з підготовки проектів регуляторних актів, розмістивши його в плані до дня оприлюднення цього проекту. Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта, проекту регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу оприлюднити шляхом розміщення на офіційній сторінці міської ради в мережі Інтернет.

3.МКП «Зіньківський комунгосп» в місячний термін інформувати виконавчий комітет Зіньківської міської ради про пропозиції та зауваження, що надійшли в процесі розгляду проекту рішення.

 

 

 

Міський голова                                                                                    С.М.Максименко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GerbUA

ЗІНЬКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

23 жовтня 2013 року                                                                                        №

 

Про затвердження  норм утворення

твердих побутових відходів м. Зіньків

 

 

            Відповідно до статті 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про відходи» № 187-98-ВР від 05 березня 1998 року, постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 10 грудня 2008 року «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» та наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №259 від 30 липня 2010 року «Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів», з метою забезпечення розгляду звернення МКП «Зіньківський комунгосп» Зіньківської міської ради, виконавчий комітет Зіньківської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Затвердити Норми утворення твердих побутових відходів для житлових будинків та об’єктів невиробничої сфери  згідно з додатками.

2.Редакції районної газети «Голос Зіньківщини» оприлюднити дане рішення на сторінках газети.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О.В.Теслю.

 

 

 

Міський голова                                                                                    С.М.Максименко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

до рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради

 

 

 

Норми утворення твердих побутових відходів

для житлових будинків

 

Найменування об’єкта

Норма утворення ТПВ

Середня на добу

Середня на рік

кг

л

кг

м³

Багатоквартирні будинки

(на одного мешканця)

0,88

6,30

321,2

2,30

Одноквартирні будинки з присадибною ділянкою

(на одного мешканця)

1,14

9,37

416,1

3,42

 

 

 

Заступник міського голови                                                                   О.В.Тесля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

до рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради

 

Мінімальні норми утворення побутових відходів

для підприємств, установ та організацій

( згідно постанови № 1070 від 10.12.2008 року)

 

Найменування об’єкта

Мінімальна добова норма утворення ТПВ

кг

л

Готель, на одне місце

0,5

2,74

Гуртожиток, на одне місце

0,35

1,65

Санаторій, пансіонат, будинок відпочинку,

|на одне місце

0,7

3,84

Лікувально-профілактичні заклади:

 

 

лікарня, на одне ліжко

0,35

2,19

поліклініка, на одне відвідування

0,01

0,06

Склад, на 1 кв. метр площі

0,1

0,22

Адміністративні і громадські установи та

|організації, на одне робоче місце

0,3

1,3

Навчальні заклади:

 

 

вищий і середній спеціальний, на одного студента

0,09

0,48

школа, на одного учня

0,08

0,4

школа-інтернат, на одного учня

0,45

2,2

профтехучилище, на одного учня

0,4

2

дитячий дошкільний заклад, на одне місце 

0,28

1,4

Підприємства торгівлі, на 1 кв. метр торговельної площі:

 

 

промтоварний магазин

0,15

0,82

продовольчий магазин

0,3

1,5

ринок

0,31

1,1

Заклади культури і мистецтва, на одне місце

0,08

0,7

Підприємства побутового обслуговування, на одне робоче місце

0,75

3,4

Вокзал, аеропорт, на 1 кв. метр площі залу очікування

0,37

1,7

Кемпінг, автостоянка, на 1 кв. метр площі

0,03

0,11

Пляж (курортний сезон), на 1 кв. метр території

0,04

0,25

Підприємства громадського харчування,  на одне місце:

 

 

1) ресторан:

 

 

з відбором харчових відходів

1

5

без відбору харчових відходів

1,4

6

2) кафе, їдальня:

 

 

з відбором харчових відходів

0,43

2,2

без відбору харчових відходів

0,5

2,6

Великогабаритні відходи, на одну людину

0,08

0,4

Ремонтні відходи, на одну людину

0,11

0,15

Рідкі відходи, на одну людину

25 літрів

Небезпечні відходи, на одну людину

0,01

0,05

 

 

 

Заступник міського голови                                                                   О.В.Тесля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради

„Про затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів”

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми.

Відповідно до вимог Закону України № 1825-VІ від 21.01.2010 року „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами” органи місцевого самоврядування затверджують норми надання послуг із вивезення побутових відходів.

Норми надання послуг із вивезення побутових відходів є важливим показником у системі санітарного очищення міста, необхідним для:

- планування робіт з організації збирання, зберігання, перероблення, утилізації, захоронення побутових відходів;

-  визначення необхідної кількості обладнання для збирання, зберігання та перевезення побутових відходів та обслуговуючого персоналу у сфері поводження з ними;

-  розрахунків вартості послуг із вивезення побутових відходів.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. №1070 „Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів” зазначені норми переглядаються один раз на п’ять років.

До сьогодні у м. Зіньків послуги із вивезення побутових відходів надаються відповідно до рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради від 19.01.2011 року № 6 „Про затвердження тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів та рідких побутових відходів”. Норми утворення твердих побутових відходів для житлових будинків міста та об’єктів невиробничої сфери були затверджені п’ять років тому, рішенням виконавчого комітету Зіньківської міської ради № 410 від 15 жовтня 2008 року. Розрахунок вартості послуг із вивезення побутових відходів здійснювався з урахуванням Наказу Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України від 10.01.2006 року № 7 „Про затвердження Норм утворення твердих побутових відходів для населених пунктів України”, який на даний час втратив чинність.

В зв’язку з цим виникла необхідність затвердити Норми надання послуг із вивезення побутових відходів у м. Зіньків, які були розраховані МКП „Зіньківський комунгосп” Зіньківської міської ради, відповідно до Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 року № 259 „Про затвердження Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів”.

Затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів сприятиме поліпшенню санітарно-епідеміологічного стану міста, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ та є актуальним для забезпечення стабільної роботи підприємств-виконавців послуг із вивезення побутових відходів, дозволить їм покращити свій фінансовий стан,  підвищить якість надання послуг із вивезення побутових відходів та рівень організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами.

Дія регуляторного акта поширюється на територіальну громаду, суб’єктів господарювання, органи місцевого самоврядування.

           

2. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.

            Вищезазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкового механізму, так як чинне законодавство чітко визначає повноваження органу місцевого самоврядування щодо затвердження  норм надання послуг із вивезення побутових відходів.

 

3. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.

Очікуваними результатами прийняття запропонованого регуляторного акта є:

ü  Урегулювання відносин у сфері поводження з побутовими відходами та дотримання вимог діючого законодавства при розрахунку вартості послуг із вивезення побутових відходів.

ü  Урегулювання відносин між споживачами та виконавцем послуг із вивезення побутових відходів, шляхом укладення договорів та контролю за дотриманням виконавцем послуг графіків вивезення відходів.

ü  Стабілізація фінансового стану підприємств-виконавців послуг із вивезення побутових відходів (МКП „Зіньківський комунгосп”).

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта вигоди та витрати територіальної громади, суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування будуть наступні:

 

Сфера інтересів

Очікувані

вигоди

витрати

Територіальна громада

 

- Підвищення якості надання послуг із вивезення побутових відходів.

- Урегулювання відносин між споживачами та виконавцями послуг із вивезення побутових відходів.

- Поліпшення санітарно-епідеміологічного стану міста.

 

 

 

 

- Витрати часу на укладення договорів з виконавцем послуг із вивезення побутових відходів.

- Грошові, пов’язані з оплатою послуг із вивезення побутових відходів.

Суб’єкти господарювання

- Створення умов для підвищення ефективності функціонування суб’єктів господарювання.

- Удосконалення порядку надання послуг із вивезення побутових відходів.

- Стабілізація фінансового стану підприємств виконавця послуг із вивезення побутових відходів.

Відсутні

Органи місцевого самоврядування

- Підвищення рівня якості організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами, поліпшення санітарно-епідеміологічного стану міста.

- Збалансування інтересів між суб’єктами господарювання, що надають такі послуги, органом місцевого самоврядування та споживачами послуг.

- Зменшення навантаження на міський бюджет у частині виділення коштів на ліквідацію несанкціонованих  сміттєзвалищ.

Часові, пов’язані зі здійсненням контролю за наданням послуг із вивезення побутових відходів

 

4. Визначення цілей державного регулювання.

Метою прийняття рішення є затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів.

 

5. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Зберегти існуючу ситуацію. Ця альтернатива є неприйнятною, оскільки чинним законодавством передбачено, що норми вивезення побутових відходів затверджуються органами місцевого самоврядування.

Прийняття запропонованого проекту рішення. Ця альтернатива – єдина можливість привести у відповідність із вимогами чинного законодавства порядку надання послуг з вивезення побутових відходів як для суб’єктів господарювання, так і для населення.

 

6. Аргументація щодо переваг обраного способу досягнення визначених цілей.

Перевагою обраного способу досягнення визначених цілей є встановлення  норм надання послуг із вивезення побутових відходів згідно з вимогами чинного законодавства і, як наслідок:

-     підвищення рівня якості організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами;

-  поліпшення санітарно-епідеміологічного стану міста;

- зменшення навантаження на міський бюджет у частині виділення коштів на ліквідацію несанкціонованих  звалищ відходів.

 

            7. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем шляхом прийняття запропонованого регуляторного  акта.

            При прийнятті запропонованого акта будуть діяти наступні механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем:

-  установлення  норм надання послуг із вивезення побутових відходів у залежності від джерел їх утворення;

- планування робіт з організації збирання, зберігання, перероблення, утилізації, захоронення побутових відходів;

- упровадження договірних відносин між споживачами та виконавцями послуг із вивезення побутових відходів;

- підвищення рівня організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами та якості послуг із вивезення побутових відходів;

- застосування заходів адміністративного впливу до осіб, які порушують вимоги щодо поводження з відходами під час їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, видалення або захоронення;

- стабілізація фінансового стану підприємства-виконавця послуг із вивезення побутових відходів.

 

8. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта будуть затверджені норми надання послуг із вивезення побутових відходів відповідно до чинного законодавства.

На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути такі зовнішні фактори, як зміни в чинному законодавстві, соціальне напруження у суспільстві. Зазначені фактори впливатимуть на порядок надання цих послуг, умови дотримання прав споживачів, рівень якості послуг та ефективність роботи суб’єктів господарювання, які надають послуги із вивезення побутових відходів.

Позитивно впливатиме на дію цього акта економічне зростання, підвищення добробуту та платоспроможності  населення, поліпшення якості послуг, дотримання учасниками відносин у сфері поводження з побутовими відходами вимог законодавства.

 

9. Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, які повинні впроваджувати та виконувати їх.

Упровадження та виконання вимог регуляторного акта не залежить від ресурсів органу місцевого самоврядування. Суб’єкти  господарювання - виконавці послуг несуть витрати, які пов’язані з організацією робіт із вивезення побутових відходів.

 

10. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

 

11. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта.

Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковим або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до регуляторного акта вноситимуться відповідні зміни, у тому числі за підсумками відстеження його результативності.

 

12. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:

- обсяг наданих послуг із вивезення побутових відходів;

- рівень оплати  послуг із вивезення побутових відходів;

- звернення громадян щодо надання послуг із вивезення побутових відходів;

- складені адміністративні протоколи та обсяг сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами.

 

13. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності дії регуляторного акта у разі його прийняття.

Відстеження результативності дії регуляторного акта  буде  здійснюватися   на  підставі  статистичних  даних  шляхом  підрахунку  кількості обсягів наданих послуг із вивезення побутових відходів, рівня їх оплати, звернень громадян щодо незадовільного надання послуг із вивезення побутових відходів, складених адміністративних протоколів та сплачених штрафів за порушення вимог щодо поводження з відходами, наявності несанкціонованих звалищ відходів.

Базове  відстеження  результативності  проведено на етапі розробки проекту регуляторного акту.

          Повторне  відстеження  планується  провести  через  рік  після  набуття  чинності  регуляторного  акта.

          Періодичне  відстеження  планується  проводити  один  раз  на  кожні  наступні  три  роки,  починаючи  від  дня  закінчення  заходів  щодо  повторного  відстеження  результативності.

 
You are here: Home Регуляторні акти АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Зіньківської міської ради „Про затвердження норм надання послуг із вивезення побутових відходів”
Joomla inotur picma